22 lipnja 2018

Opel - PSC Zagreb

U četvrtak, 21.06.2018.g. u prijepodnevnim satima posjetila sam izložbeno-prodajni salon Opel - PSC Zagreb - Zagreb, Capraška 3.

Na čistom parkiralištu je bilo slobodnih mjesta za kupce. Prostor ispred ulaza i unutar salona bio je čist i uredan, salon je bio adekvatno osvijetljen i ugodne temperature.
U salonu je bio jedan kupac koji je samostalno razgledavao vozilo te jedan prodavač. Prišla sam vozilu koje me zanimalo i krenula ga razgledavati, na što mi je unutar jedne minute pristupio prodavač, ljubazno me pozdravio uz osmijeh i kontakt očima te me upitao kako mi može pomoći. Predstavio se imenom i rukovao sa mnom. Prezentirao mi je izloženo vozilo izvana i iznutra, govoreći o njegovim voznim karakteristikama, potrošnji i opcijama dodatne opreme te mi ponudio skuplji model za koji mi može, ukoliko se odlučim za leasing, dati izvrsne popuste.
Nije detaljnije ispitivao moje potrebe već je samo provjerio koja snaga motora, vrsta goriva i oprema me zanimaju.

Izložena vozila bila su čista, imala su tablice s imenima, uz svako je stajao totem s modelom, cijenom i specifikacijom.

Na moj upit za probnu vožnju djelatnik je rekao da mi ju nije htio nuditi jer vozilo kakvo sam tražila nemaju, već imaju samo nešto "jači i drugačiji" model, za koji bi bilo dobro da se čujemo kako bismo dogovorili termin.
Potom me djelatnik pozvao za svoj stol, napravio na računalu konfiguraciju vozila prema mojim željama i rekao mi cijenu no ponudu mi nije htio ispisati rekavši da će mi napraviti službenu ponudu ukoliko se odlučim za kupovinu i ostavim kaparu. Dao mi je katalog, cjenik i vizitku.
Tijekom razgovora bio je ljubazan i posvećen samo meni, održavao je kontakt očima i pažljivo me slušao. Nije uzeo moje kontakt podatke. Na odlasku me ljubazno pozdravio, zahvalio se i pružio mi ruku u znak pozdrava.

PSC Zagreb - Zagreb
OPEL: PSC Zagreb - Zagreb, Capraška 3


Razina kvalitete pružene usluge: 2/5


OBRAZLOŽENJE: Prodavač nije u dovoljnoj mjeri ispitao potrebe kupca, nije ponudio probnu vožnju i nije želio ispisati ponudu te nije uzeo kontakt podatke kupca kako bi naknadno mogao provjeriti je li kupac i dalje zainteresiran.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?