Dana 28.02.2018. g. poslijepodne posjetila sam trgovinu
automobilima Mazda, Auto kuća Karlo d.o.o., Sesvete, Ljudevita Posavskog 20.
Ispred auto salona bilo je dovoljno slobodnih parkirnih mjesta no nisu bila
posebno označena za kupce. Ušla sam u trgovinu i prišla zadanom modelu vozila
te započela s razgledavanjem. Uočila sam dvojicu prodavača za stolovima dok
kupaca u tom trenutku nije bilo, no kasnije su dolazili svakih desetak minuta
po dvoje-troje zajedno. U stražnjem dijelu salona nalazio se prostor u kojem
kupci mogu čekati, s aparatom za vodu i kavu te displejom, no isti je bio
ugašen.
U roku kraćem od minute jedan prodavač mi je prišao, ljubazno pozdravio
uz osmijeh i kontakt očima te me upitao kako mi može pomoći. Nije se odmah predstavio
imenom, već prilikom izrade ponude. Bio bio je prikladno odjeven i uredne
vanjštine te je nosio oznaku s imenom. Rekla sam mu da sam
zainteresirana za vozilo Mazda 3. Djelatnik mi je započeo postavljati pitanja
vezana uz moje potrebe, tip vožnje i
godišnju kilometražu. Za predviđeni budžet nije me pitao, ali je kroz stakla salona
uočio s kojim vozilom sam pristigla te me upitao jesam li zainteresirana za
zamjenu staro za novo. S obzirom na moje potrebe koje je utvrdio, preporučio je
model Sport, benzinac, upravo kakav je bio izložen u salonu. Potom je pristupio
prezentaciji vozila vodeći me oko njega i pojašnjavajući njegove
karakteristike: snagu motora, veličinu prtljažnika, tip goriva, nisku potrošnju
goriva, Skyactiv tehnologiju, serijsku opremu i elemente paketa opreme
Challenge, kojim je bilo opremljeno izloženo vozilo, multimedijsku podršku,
razmak među osovinama, tempomat, boje... Izloženo vozilo imalo je originalne
Mazda 3 tepihe i bilo potpuno čisto, izvana i iznutra. Ponudio mi je da sjednem
u vozilo, pokazao prtljažni prostor i ponudio mi da odemo na probnu vožnju,
nakon čega će mi napraviti ponudu.
Tijekom probne vožnje uočila sam da je
testno vozilo čisto i ispravno, spremno za vožnju, osim što nije imalo tepih
već je dio ispod nogu bio obložen najlonom. Pojasnio mi je komande i predložio
rutu, tijekom vožnje pojašnjavao mi je karakteristike kao što je gašenje na
npr. semaforu, ubrzanje, "ležanje" na cesti i u zavoju i sl.,
nekoliko puta pitajući za moj dojam i mišljenje.
Po povratku u salon pozvao me
da sjednemo za stol, upitao želim li možda kavu, a potom zatražio moje kontakt
podatke za izradu ponude: ime i prezime, broj mobitela, adresu i e-mail.
Ispisao mi je ponudu, rekao da mi može odobriti još i dodatan popust u iznosu od 4.800 kn. Također je napomenuo, i naznačio u
ponudi, da gratis dobivam stražnje parking senzore, tepihe i komplet obvezne
opreme.
Provjerio je u kojem roku namjeravam kupiti vozilo i na koji način
želim platiti tj. da li mi je potrebno financiranje, a potom rekao je da je
vozilo koje mi je pokazao raspoloživo za isporuku praktički odmah, odnosno da
mogu uplatiti kaparu i potom će me pričekati željenih mjesec dana koje sam
spomenula. Spomenuo je da je jamstvo 5 godina ili 150.000 km te mi pokazao
dodatnu opremu u katalogu, skrenuvši pažnju na korito prtljažnika.
Sva izložena
vozila bila su čista, kao i sam salon, koji je bio dobro osvijetljen, ugodne
temperature i prozračan. Prodavač je tijekom prodajnog razgovora bio ljubazan,
smješkao se, održavao kontakt očima i potvrđivao moje navode u znak
razumijevanja te mi dao mnoštvo informacija o vozilu. Pri kraju razgovora ljubazno me pozdravio, uz rukovanje, te me ispratio do izlaza.
OBRAZLOŽENJE: Prodavač je bio ljubazan, dobro educiran i profesionalan. Nije preskočio niti jedan korak u pružanju kvalitetne i kompletne usluge kupcu.
MAZDA: Auto kuća Karlo, Sesvete, Ljudevita Posavskog 20 |
Razina kvalitete pružene usluge: 5/5
OBRAZLOŽENJE: Prodavač je bio ljubazan, dobro educiran i profesionalan. Nije preskočio niti jedan korak u pružanju kvalitetne i kompletne usluge kupcu.
Nema komentara:
Objavi komentar
Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?