01 ožujka 2018

Mazda - Auto kuća Karlo, Sesvete


Dana 28.02.2018. g. poslijepodne posjetila sam trgovinu automobilima Mazda, Auto kuća Karlo d.o.o., Sesvete, Ljudevita Posavskog 20.

Ispred auto salona bilo je dovoljno slobodnih parkirnih mjesta no nisu bila posebno označena za kupce. Ušla sam u trgovinu i prišla zadanom modelu vozila te započela s razgledavanjem. Uočila sam dvojicu prodavača za stolovima dok kupaca u tom trenutku nije bilo, no kasnije su dolazili svakih desetak minuta po dvoje-troje zajedno. U stražnjem dijelu salona nalazio se prostor u kojem kupci mogu čekati, s aparatom za vodu i kavu te displejom, no isti je bio ugašen. 

U roku kraćem od minute jedan prodavač mi je prišao, ljubazno pozdravio uz osmijeh i kontakt očima te me upitao kako mi može pomoći. Nije se odmah predstavio imenom, već prilikom izrade ponude. Bio bio je prikladno odjeven i uredne vanjštine te je nosio oznaku s imenom. Rekla sam mu da sam zainteresirana za vozilo Mazda 3. Djelatnik mi je započeo postavljati pitanja vezana uz moje potrebe,  tip vožnje i godišnju kilometražu. Za predviđeni budžet nije me pitao, ali je kroz stakla salona uočio s kojim vozilom sam pristigla te me upitao jesam li zainteresirana za zamjenu staro za novo. S obzirom na moje potrebe koje je utvrdio, preporučio je model Sport, benzinac, upravo kakav je bio izložen u salonu. Potom je pristupio prezentaciji vozila vodeći me oko njega i pojašnjavajući njegove karakteristike: snagu motora, veličinu prtljažnika, tip goriva, nisku potrošnju goriva, Skyactiv tehnologiju, serijsku opremu i elemente paketa opreme Challenge, kojim je bilo opremljeno izloženo vozilo, multimedijsku podršku, razmak među osovinama, tempomat, boje... Izloženo vozilo imalo je originalne Mazda 3 tepihe i bilo potpuno čisto, izvana i iznutra. Ponudio mi je da sjednem u vozilo, pokazao prtljažni prostor i ponudio mi da odemo na probnu vožnju, nakon čega će mi napraviti ponudu. 

Tijekom probne vožnje uočila sam da je testno vozilo čisto i ispravno, spremno za vožnju, osim što nije imalo tepih već je dio ispod nogu bio obložen najlonom. Pojasnio mi je komande i predložio rutu, tijekom vožnje pojašnjavao mi je karakteristike kao što je gašenje na npr. semaforu, ubrzanje, "ležanje" na cesti i u zavoju i sl., nekoliko puta pitajući za moj dojam i mišljenje

Po povratku u salon pozvao me da sjednemo za stol, upitao želim li možda kavu, a potom zatražio moje kontakt podatke za izradu ponude: ime i prezime, broj mobitela, adresu i e-mail. Ispisao mi je ponudu, rekao da mi može odobriti još i dodatan popust u iznosu od  4.800 kn. Također je napomenuo, i naznačio u ponudi, da gratis dobivam stražnje parking senzore, tepihe i komplet obvezne opreme. 
Provjerio je u kojem roku namjeravam kupiti vozilo i na koji način želim platiti tj. da li mi je potrebno financiranje, a potom rekao je da je vozilo koje mi je pokazao raspoloživo za isporuku praktički odmah, odnosno da mogu uplatiti kaparu i potom će me pričekati željenih mjesec dana koje sam spomenula. Spomenuo je da je jamstvo 5 godina ili 150.000 km te mi pokazao dodatnu opremu u katalogu, skrenuvši pažnju na korito prtljažnika. 

Sva izložena vozila bila su čista, kao i sam salon, koji je bio dobro osvijetljen, ugodne temperature i prozračan. Prodavač je tijekom prodajnog razgovora bio ljubazan, smješkao se, održavao kontakt očima i potvrđivao moje navode u znak razumijevanja te mi dao mnoštvo informacija o vozilu. Pri kraju razgovora ljubazno me pozdravio, uz rukovanje, te me ispratio do izlaza.

MAZDA: Auto kuća Karlo, Sesvete, Ljudevita Posavskog 20
MAZDA: Auto kuća Karlo, Sesvete, Ljudevita Posavskog 20

Razina kvalitete pružene usluge: 5/5


OBRAZLOŽENJE: Prodavač je bio ljubazan, dobro educiran i profesionalan. Nije preskočio niti jedan korak u pružanju kvalitetne i kompletne usluge kupcu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?