20 veljače 2018

Mazda - Auto Arbanas, Velika Gorica

Dana 19.02.2018. g. u ranim popodnevnim satima posjetila sam trgovinu automobilima Mazda, Auto Arbanas d.o.o., Velika Gorica, Sisačka 45.

Ispred auto salona bilo je dovoljno slobodnih označenih parkirnih mjesta. Ušla sam u trgovinu i prišla zadanom modelu vozila te započela s razgledavanjem. Uočila sam četvoricu prodavača koji su sjedili za svojim radnim stolovima, dok kupaca nije bilo.

U roku kraćem od minute jedan prodavač mi je prišao, ljubazno pozdravio uz osmijeh i kontakt očima te me upitao kako mi može pomoći. Nije se predstavio imenom, no bio je prikladno odjeven i uredne vanjštine te je nosio oznaku s imenom. Rekla sam mu da sam zainteresirana za vozilo Mazda 3. Djelatnik mi je krenuo postavljati pitanja o mojim potrebama, tip vožnje i godišnju kilometražu. Za predviđeni budžet nije me pitao, kao niti za vozilo koje trenutno vozim. S obzirom na to, preporučio je model Sport, benzinac, upravo kakav je bio izložen u salonu. Potom je pristupio prezentaciji vozila vodeći me oko njega i pojašnjavajući njegove karakteristike: snagu motora, veličinu prtljažnika, tip goriva, nisku potrošnju goriva, Skyactiv tehnologiju, serijsku opremu i elemente paketa opreme Challenge, kojim je bilo opremljeno izloženo vozilo. Izloženo vozilo imalo je originalne Mazda 3 tepihe i bilo potpuno čisto, izvana i iznutra.

Ponudio mi je da sjednem u vozilo, pokazao prtljažni prostor i izrazio žaljenje što takvo vozilo trenutno nema na raspolaganju za probnu vožnju jer je "na leasingu" i vjerojatno neće biti dostupno do sljedećeg tjedna. Predložio je da me kontaktira kad vozilo dođe kako bismo otišli na probnu vožnju.

Budući da sam to nije ponudio, zamolila sam ga da mi napravi ponudu za vozilo koje mi je pokazivao i tada je zatražio kontakt podatke: ime i prezime, broj mobitela, adresu i e-mail i ponudu ispisao, naglašavajući da bi uskoro trebao izaći novi model pa je stoga ovaj vrlo povoljan te da mi može odobriti još i dodatan popust u iznosu od 6.000 kn. Također je napomenuo, i naznačio u ponudi, da gratis dobivam stražnje parking senzore, tepihe i komplet obvezne opreme. Provjerio je u kojem roku namjeravam kupiti vozilo, a potom rekao je da je vozilo koje mi je pokazao raspoloživo za isporuku praktički odmah, odnosno da mogu uplatiti kaparu i potom će me pričekati željenih mjesec dana koje sam spomenula. Jamstvo nije spominjao, a nije mi nudio niti dodatnu opremu.

Sva izložena vozila bila su čista, kao i sam salon, koji je bio dobro osvijetljen, ugodne temperature i prozračan. U prostoru je bio displej, no bio je ugašen te se promotivni materijali nisu prikazivali.

Prodavač je tijekom prodajnog razgovora bio ljubazan, smješkao se, održavao kontakt očima i potvrđivao moje navode u znak razumijevanja. Na odlasku me ljubazno pozdravio i otpratio do izlaza.

Mazda - Auto Arbanas, Velika Gorica
MAZDA: Auto Arbanas, Velika Gorica, Sisačka 45

Razina kvalitete pružene usluge: 3/5


OBRAZLOŽENJE: prodavač nije samoinicijativno predložio izradu ponude, nije spomenuo jamstvo niti dodatnu ponudu, testno vozilo nije bilo dostupno. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?