12 siječnja 2018

McDonald's - Grgura Ninskog 1, Zagreb

U subotu, 21.01.2018. godine posjetila sam McDonald's restoran u Zagrebu na adresi Trg Grgura Ninskog 1 (Pothodnik). Restoran nema vlastito parkiralište niti vanjsko igralište za djecu no ima terasu, koja je bila do pola puna. Zelenilo oko terase je bilo lijepo održavano a okoliš čist i uredan.

Ušla sam u prostor restorana koji je bio oko 85% popunjen i u kojem je bila otvorena jedna blagajna, na kojoj je ispred mene bilo četvero kupaca

Kad sam nakon 1:50 minuta došla na red ljubazni djelatnik me pozdravio uz osmijeh i kontakt očima te rekao: "Izvolite!". Naručila sam McWrap Crispy Chicken, veliki pomfrit, veliku Coca Colu i majonezu. Djelatnik mi nije ponudio meni, ali je na računu naplaćen. Preuzeo je narudžbu i naplatio, za što mu je bilo potrebno 18 sekundi. Upitao me je li narudžba "za ovdje" ili za van te mi ponudio desert. Platila sam novčanicama od 20 kn te mi je djelatnik brzo i točno izvratio ostatak, govoreći iznos na glas i ubrzo mi dao mi račun. Na drugom pultu ubrzo mi je isporučena narudžba, nakon sveukupno 4:40 minuta od mog dolaska na red. Uz kontakt očima i osmijeh djelatnica mi je poželjela dobar tek te me pozdravila no nije me pozvala da dođem opet. 

Hrana je bila primjetno vrlo topla i ukusna, pomfrit hrskav i posoljen, Coca Cola hladna. 

Osoblje je bilo brzo, ljubazno i uredno, u urednim uniformama. 

Prostor gdje se nalazi pult/blagajne je bio uredan i čist. Salvete i slamke bile su na pultu, predviđene za samoposluživanje. Staklene površine bile su čiste i uredne, a na podu nije bilo otpada. Kante za smeće u prostoru za sjedenje su bile nedavno ispražnjene no kolica za odlaganje tacni bila su puna i nisu ispražnjena tijekom moje posjete. Rasvjeta je uredno funkcionirala. Posjetila sam i ženski toalet, koji je bio dobro osvijetljen i mirisan te potpuno čist. Sušilo za ruke je bilo u funkciji. Papira i sapuna je bilo, kanta za smeće je bila ispražnjena.

McDonald's - Grgura Ninskog 1 (Pothodnik), Zagreb

Razina kvalitete pružene usluge: 4/5

OBRAZLOŽENJE: Usluga je u ovom restoranu bila vrlo dobra. Hrana je bila brzo isporučena. Djelatnica nije pozvala kupca na ponovni posjet. Kolica za odlaganje tacni nnbila su natrpana.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?