Na parkiralištu je bilo slobodnih mjesta, a prostor
ispred trgovine bio je čist i uredan. Kanta za smeće bila je nedavno
ispražnjena i djelovala je čisto. Staklene površine i pod prodavaonice, kao
i roba na policama i paletama bile su potpuno čiste. Prostor trgovine bio je
dobro osvijetljen, bez neugodnih mirisa i ugodno topao.
Prilikom ulaska nitko
me nije pozdravio. Malo dalje, među policama, uočila sam jednog prodavača koji
je razgovarao s kupcima kojih je u trenutku kad sam ušla bilo 12. Djelatnici su
bili propisno uniformirani, čisti i uredni. Krenula sam razgledavati police.
Budući da mi u roku od 5 minuta niti jedan prodavač nije bio u prilici prići
radi gužve, sama sam prišla djelatniku koji je razgovarao s kupcem te mu se
obratila s pitanjem za Meradog hranu za pse. Djelatnik se nije ispričao drugom
kupcu ali me ljubazno zamolio da pričekam da završi s kupcem pa će mi onda
pomoći. Nakon što je završio s prethodnim kupcem, prišao mi je nakon 1-2 minute
i upitao kako mi može pomoći. Rekao je da nemaju Meradog hranu za pse, upitao
kakvog psa imam, koje pasmine, veličine i dobi, te mi ponudio zamjensku Brit
Care super premium hranu s lososom, a alternativno i Brit Care premium s
piletinom, povevši me do polica gdje stoji. Preporučio mi je da najprije kupim
manje pakiranje kako bih vidjela hoće li se psu svidjeti. Na moje pitanje je li
psu bolje davati isključivo mokru ili suhu hranu ili pak miješati, rekao je da
mu je bolje davati samo jednu vrstu, ili suhu ili mokru, jer bi u suprotnom pas
mogao dobiti proljev ako mu naglo promijenimo vrstu hrane. Djelatnik je na
majici nosio oznaku s imenom na kojoj je pisalo njegovo ime. Bio je ljubazan i uslužan,
održavao je solidan kontakt očima i ostavio dojam dobro educiranog djelatnika.
Zahvalila sam mu se i rekla da ću još malo razgledati, na što je on rekao da
nema problema.
Potom sam se krenula prema veterinarskoj ljekarni. Tamo je s
kupcem razgovarala veterinarka u urednoj i čistoj uniformi, s pločicom s imenom
na prsima. Prekinula sam ih i upitala za sredstva protiv buha, na što me ona
zamolila da pričekam kako bi završila s prethodnim kupcem i istodobno mi se
ispričala. Djelovala je ljubazno, smješkala se i gledala me u oči. Najprije sam je upitala imaju li
ogrlice protiv buha, na što mi je objasnila i rukom pokazala gdje se nalaze. Potom sam je upitala smijem li ogrlicu koristiti zajedno s
ampulama Frontline, na što mi je odgovorila da to nije preporučljivo jer bi se
na životinju nanosilo previše sredstava. Rekla je da ogrlica djeluje osam
mjeseci kao repelent i odbija i ubija buhe dok ampule, osim Advantixa, nisu
repelenti te krpelj ili buha moraju ugristi životinju da bi sredstvo djelovalo
(ne odbijaju unaprijed napasnike već djeluju kontaktno). Za razliku od toga,
Advantix odbija i uništava krpelje i druge parazite prije nego što ubodu
životinju. Na pitanje koliko dugo moram čekati prije stavljanja ogrlice ako sam
već nanijela Frontline na mačku, odgovorila je da moram sačekati tri tjedna.
Privodeći razgovor kraju, veterinarka i ja smo razmijenile izraze zahvalnosti
te se ona, bez pozdrava, posvetila idućem kupcu koji je već čekao iza mene.
Na
putu prema blagajni uzela sam Brit kobasicu za mačke te stala u red. Ispred
mene su bila dva kupca, a iza mene je došao još jedan. Vrlo brzo sam došla na
red. Uslužila me druga djelatnica, koja me ljubazno pozdravila i skenirala artikle. Pitala
me imam li člansku karticu Pet centra i jesam li zainteresirana za nju, no nije mi
ništa detaljnije objašnjavala. Naplatila je kupljenu robu, ponudila mi vrećicu i
spremila kobasicu u nju. Novac mi je vratila točno, uručila mi ostatak zajedno
s računom u ruku, uz kontakt očima i kratak osmijeh mi se zahvalila te me
ljubazno pozdravila.
Nema komentara:
Objavi komentar
Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?