11 listopada 2014

INA - Velika Mlaka


U subotu, 11.10.2014. g., u ranim popodnevnim satima sati posjetila sam benzinsku postaju INA Velika Mlaka - sjever (Zagrebačka ulica 2a). 

Neposredno prije zaustavljanja primijetila sam kako je okolno zelenilo lijepo održavano, a trava uredno pokošena. Ispred mene nije bilo nikoga u redu čekanja pa sam se zaustavila kraj agregata koji je na sebi imao oznaku 3, a pored kojeg je djelatnik benzinske postaje upravo u kanti donosio čistu vodu za pranje vjetrobranskih stakala. Na sebi je imao urednu i čistu uniformu i radnu obuću, a oko vrata trakicu na kojoj se nalazila iskaznica s imenom. Čim sam izašla iz vozila, djelatnik me ljubazno, uz osmijeh i kontakt očima, pozdravio i upitao može li mi pomoći. Spremno sam prihvatila i dala mu ključeve od spremnika za gorivo. Upitao me da li da mi natoči dizelsko gorivo i koje (obično ili Class), na što sam odgovorila da će obični dizel biti sasvim u redu. Potom me upitao u kojem iznosu želim gorivo, na što sam mu također odgovorila. Tijekom točenja ponudio mi je tekućinu za pranje stakala uz mogućnost da mi istu i natoči, što sam odbila.
Dok mi je djelatnik točio gorivo, razgledala sam prostor oko agregata. Plastične rukavice bili se dostupne u dovoljnom broju, kao i papirnati ručnici. Površina piste bila je besprijekorno čista i uredna, bez lišća i odbačenih otpadaka, a kante za otpatke bile su nedavno ispražnjene. Pipci i crijeva za gorivo također su bili potpuno čisti, kao i kućište agregata.

Nakon što je završio s točenjem goriva u spremnik mog automobila, djelatnik mi je, uz kontakt očima, vratio ključeve, rekavši: "Izvolite!" te se prihvatio posla čišćenja agregata i pripadajućih dijelova, a ja sam krenula prema blagajni u unutrašnjem dijelu benzinske postaje.

Staklene površine postaje bile su čiste i uredne, kao i police na vanjskom dijelu benzinske postaje. Roba je na policama bila prikladno izložena i optimalno popunjena - nije bilo praznog prostora na policama ali police nisu bili niti pretrpane. Cijene su bile vidljivo istaknute.

Odmah po ulasku u prostor djelatnik na blagajni ljubazno me i uz kontakt očima pozdravio (u prostoru nije bilo drugih kupaca niti djelatnika). Na sebi je imao uniformu i iskaznicu s imenom, no ista je bila okrenuta naopako pa nisam uspjela pročitati njegovo ime. Budući da je stajao iza pulta, nisam mogla vidjeti ima li na nogama radnu obuću, a imala sam i problema s procjenom njegove visine jer je djelovao neuobičajeno visoko s obzirom građu i tjelesne proporcije pa sam pretpostavila da se iza pulta nalazi nekakav podest ili povišenje. 
Nakon pozdrava rekla sam mu da sam točila gorivo "na trojci" i s pulta pored blagajne uzela dva pakiranja Skittles bombona i stavila uz blagajnu. Djelatnik me upitao želim li još nešto (odbila sam) te mi ponudio miris za automobil (također sam odbila) a potom je obračunao ukupan iznos i rekao ga na glas. Pružila sam mu dvije novčanice od po 100 kn. Izvratio mi je novčanicu od 50 kn, pružajući mi je u ruku zajedno s računom i gledajući me u oči ljubazno mi zahvalio. Usput sam ga upitala za smjer do kapelice Sv. Barbare (Velika Mlaka), na što mi je ljubazno dao precizne upute. Zahvalila sam se i pozdravila ga, na što mi je uzvratio, uz osmijeh. 

Dok sam prilazila automobilu djelatnik koji mi je točio gorivo bio je još uvijek kod agregata i veselo mi zahvalio te me pozdravio na odlasku.

Unutarnji prodajni prostor (interijer) benzinske postaje bio je potpuno čist i uredan, kako stakla, tako i podovi i prodajni pult. Roba na policama i na prodajnom pultu bila je čista, uredna i optimalno posložena, bez praznih prostora ili dojma natrpanosti, okrenuta prema kupcu. Temperatura  u prostoru je bila ugodna a osvjetljenje vrlo dobro.

INA Velika Mlaka - sjever, Zagrebačka c. 2A
INA Velika Mlaka - sjever, Zagrebačka c. 2A


Razina kvalitete pružene usluge: 5/5


OBRAZLOŽENJE: Sveukupno iskustvo posjete ovoj benzinskoj postaji bilo je iznimno pozitivno jer sam se osjećala kao jedinstven kupac, vrijedan pažnje, i svakako bih je u budućnosti rado posjetila kao i preporučila poznanicima.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?