Prilikom ulaska u trgovinu nitko me nije pozdravio te sam započela s razgledavanjem dijela trgovine u kojem se nalaze proizvodi za njegu lica no nisam uspjela pronaći policu sa Chanel-ovim proizvodima niti mi je prišao itko od djelatnika da bi ponudio pomoć. Stoga sam sama potražila pomoć, obraćajući se dvjema djelatnicama koje su stajale pored visokog stola u dijelu ženske parfumerije i bile zauzete papirologijom. Djelatnica koja me pozdravila (uz kontakt očima ali bez osmijeha) bila je uredno i elegantno odjevena u crnu odjeću no bez vidljive pločice s imenom ili oznakom branda. Nakon što je rekla: "Izvolite!?", upitala sam je gdje stoji Chanel kozmetika za lice, na što mi je ona odgovorila da Chanel ne drže u ovoj prodavaonici ali da ga mogu potražiti u njihovoj (Müller) prodavaonici na Trgu bana Jelačića ili u parfumerijama Douglas. Nije odavala da joj je drago vidjeti potencijalnog kupca, djelovala je više odbojno nego srdačno pa sam joj zahvalila na informaciji i pozdravila je na odlasku, na što mi je uzvratila ali bez osmijeha.
Trgovina je bila uredna u cijelosti, ugodnog mirisa i temperature, proizvodi su bili uredno složeni na policama po brendovima odnosno grupama proizvoda, a cijene su bile vidljivo istaknute. Osvjetljenje je bilo prikladno.
Müller - CCO West, Zagreb |
Razina kvalitete pružene usluge: 2/5
OBRAZLOŽENJE: Nitko od djelatnika nije mi prišao niti ponudio pomoć. Kupac bi trebao imati prioritet u odnosu na papirologiju. Djelatnica kojoj sam se obratila je mogla ispitati moje potrebe i pokušati ponuditi zamjenski proizvod ili marku, no nije. Nedostajao je osmijeh.
Nema komentara:
Objavi komentar
Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?