06 lipnja 2014

Douglas - Westgate Zaprešić

U četvrtak, 06.06.2014.g., poslijepodne posjetila sam parfumeriju Douglas u Zaprešićkoj ulici 2 u Donjoj Bistri koja se nalazi u okviru trgovačkog centra Westgate, na lako dostupnoj lokaciji i s raspoloživim parkiralištem.

Trgovina je imala dva velika izloga, s potpuno čistim staklima, uredno i lijepo aranžiranim izlošcima i aktualnim letcima. Prostor izloga kao i unutrašnjost bila je vrlo reprezentativna i dobro osvijetljena. Čim sam ušla u prostor trgovine, pozdravile su me dvije najbliže djelatnice dok je treća u pozadini posluživala kupce (zamijetila sam dvije gospođe, koje su u paru razgovarale s prodavačicom).
U roku kraćem od minute prišla mi je najbliža djelatnica, rekavši: "Izvolite". Rekla sam da želim najprije malo razgledati. Nakon 5-10 minuta razgledavanja (podovi, ogledala, namještaj, dekoracije i rasvjeta bili su besprijekorno čisti, uredni i ispravni) dala sam joj neverbalni signal (upitnim pogledom i osmijehom) na što mi je ona ponovno prišla i pitala kako mi može pomoći. Rekla sam joj da trebam kremu za lice za sebe, sa SPF zaštitom. Djelatnica me povela do police na kojoj su bili izloženi proizvodi za sunčanje marke Douglas i ponudila mi kremu za lice sa SPF 30 (dala mi ju je u ruku) rekavši da ju je potrebno početi nanositi već u travnju, čak i automobilu jer kroz staklo prolaze UVA zrake, kako bi se koža lica maksimalno zaštitila (primijetila je da sam svijetle puti). Također mi je savjetovala nošenje šešira te mi je ponudila i Douglas kremu za sunčanje za tijelo sa SPF 50 uz napomenu da je ona prilično gusta i teže se razmazuje ali zato i duže štiti. Na pitanje o alergijama, rekla je da se na ove proizvode nitko nije žalio ali da radije izbjegavam nanošenje na područje tik uz oči da ne bi došlo do suzenja, i da radije nosim kvalitetne sunčane naočale. Nakon što sam je upitala koliko puta dnevno je potrebno nanositi kremu, s obzirom na visinu SPF faktora koja je proporcionalna vremenskom trajanju zaštite, djelatnica je ostala pomalo zatečena jer nije znala odgovor, rekavši da da ju nanesem nakon pranja i prije izlaska. Rekla sam joj da mi je prva krema (sa SPF 30) interesantna jer mislim da mi je SPF 30 dovoljan, ali da zelim jos malo pogledati i razmisliti. Rekla je da nema problema, ne pokazavsi nikakvo razocaranje, ostavsi i dalje vrlo ljubazna.

Kratko sam još prošetala trgovinom a potom sam otisla sam do police s kremama za ruke te uzela u ruku kremu ESS 2u1 Hand&Nail balzam. U tom trenu mi je pristupila druga djelatnica rekavši da se radi o vrlo kvalitetnoj kremi za ruke i nokte blagog mirisa te ponudila još jednu na bazi kokosovog ulja i shea maslaca (i dala mi da pomirišim), zatim skidač laka za nokte i ulje za kožicu nokta. Zahvalila sam i odbila te se uputila prema blagajni. Ista ta djelatnica me otpratila do blagajne, upitala želim li još nešto, ponudila mi gel za tuširanje, parfeme na sniženju, svjetlucavi puder i tekuće sredstvo za skidanje maskare, a nakon što sam odbila, uz kontakt očima i osmijeh naplatila mi je točan iznos, uručila račun i kremu u vrećici te umetnula i letak s ponudama mjeseca. Nije spomenula web shop niti program vjernosti ali se doista potrudila da pokuša prodati još nešto dodatno i djelovala je vrlo ljubazno, kompetentno i uvjerljivo.

Na odlasku mi se djelatnica jos jednom, uz osmijeh i kontakt ocima, zahvalila, pozvala me da dođem opet i pozdravila me a također sam iza leđa čula glasove dviju drugih prodavačica kako me pozdravljaju. 
S obzirom na današnje iskustvo kupovine u ovoj trgovini, istu bih svakako rado preporučila poznanicima.

Parfumerija Douglas - Westgate Zaprešić
Parfumerija Douglas - Westgate Zaprešić


Razina kvalitete pružene usluge: 4/5


OBRAZLOŽENJE: Prodavačica je bila ljubazna, ispitala je moje potrebe, ponudila odgovarajući proizvod, a uz njega i dodatne artikle. Nije znala odgovoriti na postavljeno pitanje, nije spomenula web shop niti upitala za karticu programa vjernosti Douglas.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?