27 svibnja 2014

RBA - Ulica grada Vukovara 37b, Zagreb


U utorak, 27.05.2014.g., u poslijepodnevnim satima posjetila sam poslovnicu RBA na adresi Ulica grada Vukovara 37b u Zagrebu
Poslovnica je smještena u višekatnici te nema vlastito parkiralište

Unutrašnjost je bila vrlo ugodna, klimatizirana, čista, uredna i lijepo namještena. Redomat se nalazio točno nasuprot ulaza. Odmah iza njega nalazila su se dva šaltera na kojima nitko nije radio dok su s lijeve i desne strane redomata bili postavljeni stalci s letcima. U prostoru desno od redomata prostori za Platni promet i Stambeni centar su posebno odvojeni. U prostoru lijevo od redomata nalazila su se dva bloka sa po dva šaltera za transakcije. Na krajnja dva šaltera, sasvim lijevo, radile su dvije djelatnice i na svakom šalteru bio je po jedan klijent. U pozadini sa strane je bila vidljiva mala igraonica za djecu, a u čekaonici su bili smješteni udobni naslonjači - sofe za klijente. 

Nakon nepune minute čekanja došla sam na red - na svoj šalter pozvala me djelatnica, ljubazno me pozdravivši uz kontakt očima. Bila je uredne vanjštine i općenito ostavljala dobar prvi dojam. Nasmiješivši se, djelatnica je upitnim tonom kazala: "Izvolite!". Rekla sam joj da me zanimaju kreditne kartice i kamate jer bih trebala kupiti nešto pa me zanima obročna otplata.
Djelatnica je rekla da oni nemaju klasične kreditne kartice već revolving kreditne kartice, i to MasterCard i Visu. MasterCard se plaća 10% mjesečno od ukupno potrošenog iznosa a Visa kreditna kartica se plaća samo 5% od ukupnog potrošenog iznosa. Kamata iznosi 11% a naknada za podizanje gotovine na bankomatu je 20 kuna, a to ne bi preporučila. Uručivši mi letak o kreditnim karticama, djelatnica je napomenula da postoji i Visa Gold kartica no ona stoji 500 kn godišnje. 
Potom me upitala imam li u njihovoj banci otvoren tekući račun, na što sam odgovorila negativno pa je iskoristila priliku da mi ponudi i tekući račun jer je po njemu kreditna kartica besplatna (bez upisnine i članarine).  Trenutno, naime, imaju opciju tekućeg računa tzv. FlexiLINK uz koji se dobije i mobitel Nokia Lumia 520, a u koji paket je uračunato 9 kn za vođenje računa, internet bankarstvo, kreditna kartica (u iznosu 200 kn godišnje članarine i 100 kn upisnine), također je uračunata i prva kartica koja se inače naplaćuje 50 kn i niz drugih opcija te niže kamatne stope i veće dopušteno prekoračenje. Ugovor se potpisuje na 12 mjeseci a stoji 69 kn mjesečno.

Nakon što mi je djelatnica ispričala sve navedeno o FlexiLINK tekućem računu i dala mi letak za isti. Zamolila sam je da se ipak vratimo razgovoru o kreditnim karticama te sam ju upitala koju bi mi preporučila. Na to me ona upitala putujem li i kamo: u inozemstvo ili u tuzemstvo. Odgovorila sam da često tijekom godine putujem u tuzemstvu a nekoliko puta godišnje i u inozemstvo. Potom me upitala volim li parfeme i kupujem li u parfumerijama, na što sam odgovorila potvrdno, pa je temeljem mog djelatnica rekla da Visa Classic i Visa LF Beauty&Fashion kreditna kartica imaju iste karakteristike tj. plaća se 5% ukupnih troškova, no da uz Visa Beauty&Fashion karticu mogu ostvariti dodatne pogodnosti na Laura Filia prodajnim mjestima - u bivšim Iris parfumerijama te bi mi nju preporučila. Inače, sve tri kartice (obje spomenute Visa kartice i MasterCard karticu) mogu koristiti i u inozemstvu i u tuzemstvu, uz napomenu da je potrebno, prije nego otputujem u inozemstvo, nazvati banku i najaviti korištenje iste u inozemstvu kako mi je, radi moje zaštite, ne bi blokirali.
Također jedna od prednosti RBA kreditnih kartica je sakupljanje bodova: npr. kad skupim 7250 bodova ostvarujem pravo na popust u protuvrijednosti od 50 kn u npr. Intersparu, no bodove ne mogu zamijeniti za gotovinu - riječ je o tzv. Zlatnoj Rbici.
Potom je djelatnica rekla da joj je od dokumenata potrebno donijeti zadnje tri platne liste ovjerene od strane poslodavca i potvrdu poslodavca (koju će mi isprintati iz računala u slučaju potrebe) kako bi mi mogli napraviti predodobrenje za kreditnu karticu. Također mi je potrebna potpisana Izjava za HROK i osobna iskaznica, no prijenos primanja (plaće) nije nužan za odobrenje kreditne kartice..
Također je spomenula mogućnost kupovine na rate, napomenuvši da se iznos rate ne uračunava u prethodno spomenutih 150 kn već se pribraja.
Može se ugovoriti i mDIREKT usluga koja mi omogućuje primanje SMS poruke o svakoj transakciji praktički u samom trenutku njezine provedbe.
Na moje pitanje koliko bi me preporučena Visa LF Beauty&Fashion kreditna kartica koštala mjesečno, djelatnica je rekla da je upisnina 100 kn, godišnja članarina 200 kn te da je minimalan mjesečni iznos 150 kn, odnosno 5% od potrošenog iznosa. Također mi je rekla da, ukoliko ugovorim FlexiLINK tekući račun, upisnina i članarina su mi besplatne, no otvaranje tekućeg računa u RBA nije uvjet za odobrenje kreditne kartice.
Potom mi je djelatnica na letak upisala svoj broj telefona i ime, rekavši kako joj se slobodno mogu obratiti za sve dodatne informacije ili pak dogovoriti termin kako bih izbjegla čekanje prilikom idućeg dolaska.
Zahvalila sam joj na informacijama, kao i ona meni na posjeti, te smo razmijenile pozdrav i osmijeh.

RBA - Ulica grada Vukovara 37b, Zagreb
RBA - Ulica grada Vukovara 37b, Zagreb


Razina kvalitete pružene usluge: 4/5


OBRAZLOŽENJE: S obzirom na svega tri postavljena pitanja, smatram da djelatnica nije dovoljno detaljno ispitala moje potrebe, a također mi se čini da je bila štura s informacijama vezano uz mjesečni trošak same kartice, usredotočivši se više na smanjenje tih troškova u slučaju da se kod RBA otvori tzv. FlexiLINK tekući račun. Stekla sam dojam da je djelatnici upravo otvaranje tekućeg računa prioritet, a tek potom izdavanje kreditne kartice.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?