14 svibnja 2014

JYSK - Sesvete

Dana 14.05.2014. (srijeda) posjetila sam trgovinu JYSK na adresi Ljudevita Posavskog 5 u Sesvetama. Trgovina se nalazi u sklopu prostora veće trgovine, Getro-a no ima zaseban ulaz s parkirališta. Ispred trgovine, uz ulazna vrata, bio je izložen vrtni namještaj uredno označen cijenama. Stakla izloga bila su čista te je izvana trgovina djelovala uredno.
 
Ušla sam u trgovinu, gdje me s blagajne odmah pozdravila djelatnica smeđe-crvene kose dužine do ispod uha, s naočalama, stara oko 35 godina, visoka cca 170 cm. Nosila je uniformu: tamnoplavu JYSK majicu i pločicu s imenom. Uspostavila je kontakt očima no osmijeh je izostao.
 

Pogledala sam namještaj u blizini blagajne te se potom uputila prema ormarima gdje sam se zadržala tri minute u razgledavanju. Budući da mi nitko od osoblja nije prišao, uputila sam se natrag prema blagajni, gdje me djelatnica upitala može li mi pomoći. Rekla sam joj da sam u katalogu vidjela bijeli trokrilni ormar za 950 kn, Midland, i da sam zainteresirana za njega. Djelatnica me odmah spremno povela k predmetnom ormaru i pokazala mi ga izvana i iznutra. Potom me upitala za koga točno trebam ormar (za sebe, za djecu?), koja boja bi mi odgovarala i koje dimenzije. Rekla sam da tražim trokrilni bijeli ormar za sebe i kćer, na što mi je ponudila neznatno skuplji TEX ormar koji bi udovoljavao mojim traženjima a bitno je kvalitetnije izrade jer ima metalne nosače ugrađene u police (koji su čvršći i izdržljiviji), 4 mm deblje stranice dok je materijal njegove izrade (melamin) daleko kvalitetniji od Midlandova/Ejyb furnira i lakši za održavanje a također ima i dvije šipke za odjeću (Midland/Ejyb ima samo jednu) - šira za mene i kraća za kćer. Budući da je bio izložen samo TEX ormar u boji bukve, otišla je u skladište provjeriti ima li bijeli, no budući da ga nije bilo, ponudila mi je nešto širi TEX ormar (s 4 vrata) koji je raspoloživ u bijeloj boji i tek nešto malo skuplji. Također je dodatno ponudila i vješalice za odjeću te mi skrenula pozornost na ladičare koji bi se mogli kombinirati uz taj ormar. Nakon što sam rekla da nisam sigurna da  li će mi dimenzije odgovarati i da moram kod kuće ponovno precizno izmjeriti prostor, ponudila mi je da mi rezervira ormar na 3-4 dana, no odbila sam ali ona nije pokazala nikakvo razočaranje, već je rekla da nema problema. Potom sam djelatnici zahvalila na iznimnom uloženom trudu i krenula još kratko obići ostatak trgovine. 

Cjelokupna trgovina djelovala je uredno, bila dobro prozračena i osvijetljena te ugodna za boravak. Uzela sam s police mali ručnik i uputila se prema blagajni. Tamo me dočekao djelatnik u tamnoplavoj JYSK majici i s pločicom s imenom, ljubazno mi i uz kontakt očima (ali bez osmijeha) naplatio artikl i ponudio platnene vrtne rukavice po 10 kn, koje sam odbila. Na to mi se djelatnik zahvalio i uzvratio mi pozdrav na odlasku.

Posjeta ovoj trgovini bila je vrlo ugodna jer su djelatnici pokazali profesionalnost i visoku razinu usluge a asortiman je zaista bogat. Trgovina je bila čista i uredna, dobro osvijetljena, popunjenih polica, s označenim cijenama i dobro izloženim namještajem. Jedinu zamjerku upućujem otežanom prolasku između pojedinih komada namještaja jer su postavljeni prilično blizu jedan drugome.

 

JYSK Sesvete, Ljudevita Posavskog 5
JYSK - Sesvete

Razina kvalitete pružene usluge: 4/5


OBRAZLOŽENJE: Usluga je bila malo iznad prosječne. Nitko od djelatnika mi nije samoinicijativo ponudio pomoć niti se nasmiješio. Otežan prolazak između pojedinih komada namještaja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?