06 svibnja 2014

Swarovski - Arena Centar Zagreb

U utorak, 06.05.2014. oko podneva posjetila sam prodavaonicu nakita Swarovski u Zagrebu, na adresi Lanište 32 (Arena Centar).

Trgovina se nalazi na lako dostupnoj lokaciji u velikom trgovačkom centru. I izvana i iznutra izgledala je odlično održavana i uredna. Izlozi su bili čisti, bez otisaka prstiju ili prljavštine, pod je bio čist, rasvjeta prikladna, a na vratima se nalazila naljepnica s radnim vremenom. Interijer je bio u potpunosti uredan i čist, s "Blue and Red Concept" izlogom. Miris u prodavaonici bio je ugodan, artikli na policama atraktivno izloženi i čisti, a u pozadini se čula lagana muzika.

U trgovini je, osim mene, bio još jedan kupac koji je razgledavao izložene artikle. Prodavačica je bila samo jedna i bila je uredno odjevena u crno odijelo sa sivom majicom ispod no bez oznake s imenom. Čim sam ušla u trgovinu, prodavačica mi je prišla sa smiješkom i uz kontakt očima, ljubazno me pozdravila i upitala može li mi pomoći. Rekla sam joj da bih željela kupiti poklon za prijateljicu pa me zamolila da kratko razgledam prodavaonicu dok ona završi s prethodnim kupcem, što sam i učinila.
Nakon pet minuta vratila se do mene i upitala voli li moja prijateljica nakit i kakav (naušnice, narukvice, ogrlice...) te koliko je stara. Nakon što sam joj odgovorila, predložila mi je lijepu ogrlicu (Something New Something Blue - Appeal LMUL PDS) i odgovarajuće naušnice s plavim kristalima te srebrne naušnice i jednu plavu narukvicu (sveukupno mi je pokazala pet artikala). Nije mi ponudila da isprobam nakit no pokazala mi je na sebi kako izgleda. Rekla sam joj da mi se sviđa plava ogrlica pa sam ju upitala za cijenu. Rekla mi je iznos i spomenula da se može platiti i kreditnom karticom, do šest rata. Zahvalila sam joj i rekla da još moram razmisliti, na što ona nije pokazala nikakvo razočaranje. Sa smiješkom me ispratila i ljubazno pozdravila na odlasku.

Tijekom ove posjete doista sam se osjećala kao važan (potencijalni) kupac i rado bih ovu prodavaonicu preporučila prijateljima i poznanicima.


Swarovski - Arena Centar Zagreb
Swarovski - Arena Centar Zagreb

 

Razina kvalitete pružene usluge: 4/5


OBRAZLOŽENJE: Prodavačica je bila ljubazna, provjerila je koje su moje potrebe, stručno je prezentirala preporučene artikle no nije mi ponudila da ih isprobam.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?