11 travnja 2014

Douglas - Velika Gorica

U petak, 11.04.2014.g. u jutarnjim satima posjetila sam parfumeriju Douglas u Velikoj Gorici, Slavka Kolara 2, koja se nalazi u okviru trgovačkog centra Mercator, na lako dostupnoj lokaciji i s raspoloživim parkiralištem.

Odmah po ulasku u Centar s desne strane zamijetila sam izlog s proizvodima i plakatima, uredno posložen i besprijekorno čist te dobro osvijetljen. Prostor parfumerije je otvorenog tipa tj. nema ulaznih vrata već je prostorno povezan s prolazom kroz Centar, što uvelike doprinosi uočljivosti i dostupnosti. Čim sam zakoračila u prostor parfumerije, pozdravila me djelatnica, uz osmijeh i kontakt očima, rekavši: "Izvolite". Rekla sam da želim najprije malo razgledati.
U parfumeriji nije bilo kupaca, a djelatnica je radila sama. Nakon 5-10 min razgledavanja (podovi, ogledala, namještaj, dekor... sve je bilo 100% čisto) dala sam neverbalni signal (upitnim pogledom i osmijehom) prodavačici na što mi je ona ponovno prišla i upitala može li pomoći. Rekla sam joj da trazim kremu za lice za sebe. Odmah je uočila da imam kombinirani tip kože sa suncanim pjegama te mi, s obzirom na to, ponudila Nivea Protect & Bronze kremu za lice, okarakteriziravši je kao kvalitetnu kremu s visokim zaštitnim faktorom (SPF 30) koji štiti kožu i ujedno potpomaže jednolično tamnjenje. Alternativno, ponudila mi je Douglas Beauty System Nourishing kremu za njegu lica s UVA/UVB filterima sa SPF 15 i sastojcima protiv bora, bez parabena (to su karakteristike koje mi je nabrojila), a koja je ujedno i blago tonirana. Rekla sam joj da mi je potonja krema interesantna ali da želim još malo razmisliti. Rekla je da nema problema, ne pokazavši nikakvo razočaranje, ostavši i dalje vrlo ljubazna.

Otisla sam do police s dekorativnom kozmetikom i odabrala jedan proizvod te otišla do blagajne gdje me ista djelatnica upitala je li to sve što želim kupiti, naplatila mi te stavila artikl u vrećicu zajedno s uzorkom (testerom) Douglas Beauty System Care & Comfort Moisturing Body Lotiona i reklamnim letcima. Također me upitala imam li Douglas karticu (nemam) i ponudila mi upis, na što sam pristala. Dok sam ispunjavala pristupnicu, govorila mi je o prednostima za vlasnika kartice, mogućnosti kupovine putem online shopa na web stranici, dodatnim popustima, obavještavanju o akcijama i promocijama te skupljanju bodova. Na odlasku mi se djelatnica jos jednom, uz osmijeh i kontakt ocima, zahvalila i pozdravila me.

Parfumerija Douglas - Velika Gorica, Slavka Kolara 2
Parfumerija Douglas - Velika Gorica, Slavka Kolara 2

 

Razina kvalitete pružene usluge: 5/5


OBRAZLOŽENJE: Prodavačica je bila ljubazna, provjerila je koje su moje potrebe, stručno je prezentirala preporučene artikle.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?