06 studenoga 2013

OTP banka - Avenue Mall Zagreb


Dana 06.11.2013. kasnije poslijepodne posjetila sam poslovnicu OTP banke u Zagrebu (Siget - Avenue Mall), Av. Dubrovnik 16. Sama lokacija je vrlo pristupačna, s raspoloživim parkirališnim mjestima te tramvajskim i autobusnim stanicama u neposrednoj blizini.

Poslovnica je bila čista i uredna, dobro osvijetljena, s dovoljnim prostorom za diskreciju i uredno izloženim promotivnim materijalima (letcima). Redomat je bio u funkciji pa sam uzela broj i kratko pričekala. 
Djelatnica s kojom sam razgovarala bila je profesionalna i ljubazna. Nakon minute čekanja pozvala me na šalter, pozdravila i upitala kako mi može pomoći. Rekla sam joj da sam zainteresirana za otvaranje tekućeg računa budući da nisam zadovoljna visokim naknadama u svojoj dosadašnjoj banci kao i da sam zainteresirana za sve mogućnosti rukovođenja računom.
Djelatnica mi je postavila nekoliko pitanja kako bi lakše utvrdila moje potrebe (koje usluge trenutno koristim u svojoj banci, primam li plaću, služim li se internet i mobilnim bankarstvom), upitala me jesam li čula za njihove pakete te je odmah preporučila tzv. Paket dobrodošlice čije je korištenje prvih godinu dana besplatno. Pokazala mi je letak s paketima i kazala da OTP Standard paket (inače po cijeni od 30 kn mjesečno) zapravo uključuje isto što i Paket dobrodošlice (plus mobilno bankarstvo! koje se inače u Standard paketu naplaćuje). Potom je nabrojila proizvode banke koje taj paket uključuje (čitajući iz letka) te spomenula da je paket svakako isplativiji od korištenja pojedinačnih proizvoda banke. Također je navela da je upisnina za Visa Classic karticu besplatna kao i da je iznos članarine za tu karticu 50% niži (čija je cijena inače 180 kn godišnje) no povremeno imaju neke akcije u kojima članarina može biti i niža. 
Na moj upit vezano uz usluge koje obuhvaća naknada za vođenje računa, odgovorila je vrlo kratko i samouvjereno: "Samo tekući račun, ništa više", pritom mi u letku pokazujući redovnu cijenu za tekući račun (NE u paketu!) na stranici letka s OTP Standard paketom s ciljem da mi ukaže na razliku između cijene pojedinačnog proizvoda (10 kn) i cijene paketa (30 kn) a koji obuhvaćaju mnogo više proizvoda za neznatnu razliku u cijeni, dakle ostvarila bih znatnu uštedu na godišnjoj razini - tijekom druge godine korištenja jer jer prva besplatna. Djelatnica je također samoinicijativno spomenula da u navedenom paketu dobivam Visa Electron ili MasterCard karticu kao i pristup internet i mobilnom bankarstvu te mogućnost dozvoljenog prekoračenja po nižoj kamatnoj stopi do visine 3 prosječne plaće.
Na moj upit, djelatnica me obavijestila da mi je za otvaranje tekućeg računa potrebna samo osobna iskaznica ili putovnica, naglašavajući da je ugovaranje Standard paketa besplatno i jednostavno, te mi na poleđinu letka napisala telefonski broj poslovnice u kojoj se nalazi(mo). Uzajamno smo izmijenile izraze zahvalnosti te me djelatnica ljubazno, uz kontakt očima, pozdravila.

OTP banka Siget - Avenue Mall, Zagreb
OTP banka Siget - Avenue Mall, Zagreb

Razina kvalitete pružene usluge: 5/5


OBRAZLOŽENJE: Djelatnica je u dovoljnoj mjeri ispitala potrebe potencijalnog klijenta, ponudila nekoliko opcija ali i iznašla najpovoljnije rješenje. Spremno je odgovarala na postavljena pitanja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?