06 studenoga 2013

GANT - Avenue Mall Zagreb


U srijedu, 06.11.2013.g. posjetila sam prodavaonicu GANT u Zagrebu, na adresi Avenija Dubrovnik 16 (Avenue Mall).

Prodavaonica se nalazi na lako dostupnom mjestu u trgovačkom centru. Djelovala je izvrsno održavano, kako izvana, tako i iznutra. Izlozi su bili besprijekorno čisti, prostor ispred trgovine također. Unutra je pod bio čist, rasvjeta sasvim adekvatna, a prostor prozračan i ugodne temperature. Interijer je bio uredan, a roba lijepo i atraktivno izložena na urednim policama no u trgovini se nije čula nikakva muzika. Unutra sam zatekla dvije prodavačice uredno odjevene u GANT majice kratkih rukava i GANT traperice no niti jedna nije nosila oznaku s imenom. U trenutku mog dolaska u trgovini nije bilo drugih kupaca.
Čim sam ušla u trgovinu, jedna od prodajnih savjetnica prišla mi je i prijateljski me pozdravila uz osmijeh i kontakt očima. Upitala je kako mi može pomoći. Upitala sam za elegantnu haljinu za sebe pa mi je pokazala tri različita modela u dvije veličine. Naglasila je da se radi o kvalitetnim odjevnim predmetima te spomenula poznatu udobnost GANT odjeće. Ponudila mi je da probam haljinu, što sam i učinila. Kabina za probu bila je uredna i čista, nije bilo zaostale odjeće. Ogledalo je također bilo čisto, bez mrlja ili otisaka prstiju. Prodavačica je ostala u blizini kabine održavajući sa mnom verbalni kontakt. Predložila mi je i kupovinu dodatnih proizvoda, bluze ili dolčevite, koje bi išle uz haljinu koju sam probala. Rekla sam joj da ću još razmisliti o kupovini no ona nije pokazala razočaranje, baš suprotno, pokazala mi je još neke odjevne komade koji bi me mogli zanimati: kratki kaputi, jakne, suknje..., a sve u skladu s mojim stilom koji je izvrsno procijenila.
Još sam nekoliko minuta razgledavala po trgovini te sam se potom zahvalila prodavačici. Na odlasku mi se uz osmijeh zahvalila na posjeti, ispratila me do izlaza i ljubazno me pozdravila

GANT - Avenue Mall, Zagreb
GANT - Avenue Mall, Zagreb

Razina kvalitete pružene usluge: 5/5


OBRAZLOŽENJE: Prodavačica je bila ljubazna, ispitala je moje potrebe, ponudila odgovarajući proizvod, a uz njega i dodatne artikle. Potrudila se iznaći najbolje moguće rješenje za kupca.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kakva su tvoja iskustva na ovom prodajnom mjestu?